Reklamační řád maloobchod

Informace o podmínkách a způsobu reklamace dodávky zboží

 

Při převzetí zboží si, prosím, pečlivě zkontrolujte kartonáž a zda je obal zásilky bez viditelného poškození. V případně, že nějaké zboží chybí, ačkoli je uvedeno na přiloženém dodacím listu, nebo vykazuje vadu, která nebyla způsobená přepravou, zašlete nám nejpozději do 48 hodin od převzetí zboží písemně reklamaci s popisem vad nebo nesrovnalostí.

 

Reklamaci dodávky zboží urychlíte vyplněním a odesláním reklamačního formuláře

 

REKLAMACE PRO ZÁKAZNÍKY ČR


Společnost ACTIVA je oprávněna do 4 dnů ode dne obdržení vráceného zboží zákazníkem přezkoumat vrácené zboží, a to zejména za účelem zjištění, zdali vrácené zboží není poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno. Do 10 dnů ode dne skončení lhůty na přezkoumání stavu zboží, je společnost ACTIVA, v případě, že je vrácené zboží v pořádku, povinna vrátit kupní cenu zákazníkovi spolu s expedičními poplatky za jeho dodání. Náklady na vrácení zboží hradí zákazník. Společnost ACTIVA není povinna k vrácení kupní ceny, pokud kupující nevrátí v souvislosti s odstoupením od smlouvy objednané a dodané zboží zpět.

Více ve Všeobecných obchodných podmienkach maloobchod.
 

ZÁRUČNÍ LISTY KE STAŽENÍ:

Záruční list Parker v pdf

Záruční list Waterman v pdf

nahoru